10 JANUARI

1kommentarer

Idag har jag varit iväg och jobbat, första gången för i år. Nuförtiden är jag dock bara vikarie så ibland jobbar jag inte alls. Började iallafall 8 imorse och jag trodde att det skulle bli riktigt jobbigt att gå upp imorse då jag sovit skitdåligt rent ut sagt, i några veckor. Men det gick smort och jag gick upp och behövde inte ens stressa, skönt!
 
Det gick bra på jobbet och det var roligt att träffa alla barnen och även alla kollegor igen. Direkt efter att jag slutat åkte jag till centrum och hämtade ut ett paket till mig. Äntligen efter lite trassel har jag äntligen fått ett par träningsskor. De är ett par Nike, i färgerna grått och mörkrosa. Himla nöjd måste jag säga.
 
Annars så håller jag just nu mycket på med att planera en massa inför mammas 50 års dag som är om en och halv vecka. Hon kommer nog inte tro sina ögon när hon får se vad vi har hittat på. I helgen ska jag och min bror åka iväg och handla allt vi behöver och nästa helg så är det dags för överraskningen. Kommer nog bli riktigt bra och jag är så himla exalterad och förväntansfull.
 
 

1 kommentarer

HANNA

13 Jan 2013 20:22

Tack fina du!

Kommentera

Publiceras ej