23 OKTOBER

1kommentarer

Det är ganska slow med uppdateringarna nuförtiden. Har jobbat sen i fredags och i helgen har jag varit på en liten avskedsmiddag och pluggat. Har varit helt slut och inatt är det första gången jag kommer gå och lägga mig hyfsat tidigt och gå och sova utan att känna mig stressad för att det är saker jag måste göra.
 
Idag efter jobbet tog jag det lugnt i soffan i ett bra tag innan jag gick ut på en PW med Bahar i någon timme. Hon reser bort imorgon och ska vara borta i en månad så vi passade på att ses och prata, då det vi inte kommer kunna ses på ett tag. Tur att facebook finns så att man kan hålla kontakten ändå :)
 
Nu hade jag faktiskt tänkt att jag skulle göra mig i ordning för sängen och gå och lägga mig så att jag förhoppningsvis är lite pigg imorgon runt 07 när jag ska upp. Puss och godnatt!
 
En bild på den goda efterrätten vi blev bjudna på i fredags!

1 kommentarer

B R O W N S U G A R

28 Oct 2012 16:55

Gott :)

Kommentera

Publiceras ej