22:12

0kommentarer

Kom hem för en liten stund sen, har varit ute och övningskört lite med mamma. Det är jätteroligt och det går faktiskt rätt så bra!

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. Försov mig i morse för att jag vara så trött. Vaknade två minuter efter att jag skulle gått hemifrån. Ångest. Och eftersom jag varken har cykel eller bil så kom jag 25 minuter försent, men jag har verkligen tur som jobbar med så bra kollegor.

Idag har vi för det mesta varit utomhus. Men det är faktiskt riktigt skönt eftersom vi har haft så fint väder. Idag åt vi till och med mellanmål ute. Korv med bröd, lätt, bra och det passade perfekt att äta utomhus.

Imorgon har vi dessutom nätverksträff så jag slutar 19. Då behövs lite extra sömn om jag ska orka hela dagen.

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej