GILLINGE

0kommentarer

Idag har jag varit iväg och gjort halkbanan. Var nervös redan igår och imorse när jag åkte dit var det inte bättre. Men jag träffade en tjej som också skulle dit på vägen och redan då kände jag mig lite lugnare. Jag blev godkänd och fick med mig ett diplom hem. Sjukt nöjd och det var definitivt värt det. Har dessutom haft sjukt kul vilket bara gjorde det ännu bättre. Gruppen jag var med var några härliga människor och när man äntligen började komma igång med samtalen och umgås då var det dags att åka hem, det var lite trist. Körningen ute på banan var nog ändå det bästa. Så himla roligt! Skulle lätt vilja göra det igen.
 
När vi var klara vid 12 rörde några utav oss till bussen och åkte tillsammans in till stan igen. Efter det åkte jag direkt hem till Alexandra och hängde med henne och Sara. Var kvar där till sex ungefär och sen mötte jag mamma i centrum och så åkte vi hem tillsammans. Vi hann också åka iväg till nacka och handlade lite där. Fyller år i morgon så vi köpte en massa gott!
 
Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Är helt slut, har varit uppe sen 5:20 imorse och jag är trött och har ont i hela kroppen. Puss och kram
 

Kommentera

Publiceras ej