25 JULI

0kommentarer

 Myser på landet med mamma och Casper hemma hos mormor. Skönt att komma ifrån stan i några dagar! Är inte här uppe så ofta heller så det är roligt att komma upp hit och hälsa på. Dessutom har jag fått övningsköra hela vägen hit och även när åker runt här upp och det tycker jag är roligt.
 
Igårkväll runt åtta bestämde jag och mamma oss för att åka en liten bit längre ut på landet och hälsa på min faster och hennes man. Alltid lika roligt att åka ut dit och igår var dessutom min kusin och hans dotter K där och dom har jag inte sett på något år så det var riktigt roligt. Jag lekte i princip hela kvällen med K, vi sprang runt och jagade varann, åt bär, läste böcker och tog hand om dockorna. Herregud vad jag sprang runt och när vi tillslut gick och satte oss var jag nästan lika slut som K. Hon hoppade runt i allas knän ett tag innan hon tillslut slog sig ner i mitt knä och somnade. Jättemysigt och där låg i en timma eller något innan hon blev flyttad till sängen istället.
 
Åkte hem därifrån runt tolv och var hemma hos mormor runt 01 någongång.
 
Idag har vi inte direkt något toppenväder så jag ska försöka plugga så mycket körkortsteori som möjligt. Är nära både prov och uppkörning nu så det bara att göra så mycket jag kan.

Kommentera

Publiceras ej