23 JANUARI

0kommentarer

Så har det hunnit bli en ny vecka igen. För första gången var jag faktiskt glad att komma tillbaka till jobbet men det kommer förmodligen att ändras imorgon, haha.

Eftersom det är måndag så slutade jag klockan 14 och då kom Alexandra och hämtade upp mig. Vi åkte till både Länna och Haninge och handlade. Hon skulle handla lite saker till solsemestern hon ska åka på och jag följde mest med som sällskap men även jag kom hem med något roligt till mig själv.

Efter vi varit och handlat så åkte vi hem till hennes föräldrar och var där en stund. Och sen åkte vi vidare till simhallen och nu har jag äntligen fixat ett gymkort. Nu ska det bli ändring på kroppen och lite dåliga vanor och jag känner mig mer taggad än någonsin på att komma igång.

När vi ordnat det så åkte vi och mötte Fredde och så åt vi middag på Lilla Italien. Åt en kebabsallad och det var supergott. När vi ätit färdigt fick jag skjuts hem och sen jag kom hem har jag bara suttit framför datorn. Snart hade jag tänkt att gå och lägga mig. Är hur trött som helst, vilket faktiskt är ganska ovanligt men ändå ganska skönt. Behöver extra sömn efter den här lite smått jobbiga helgen så det är ju bara bra egentligen.

Puss och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej