tjugoåttonde februari

0kommentarer

Ska alldeles strax hoppa i säng. Då vi har en sjuk hos oss så måste jag börja halv åtta imorgon och det innebär att jag måste gå upp halv sju. Och det är inget jag gör vanligtvis. Som tur är får jag skjuts av mamma imorgon bitti, annars hade jag fått gå upp ännu tidigare.

Då mamma har varit hemma idag och så fick jag skjuts både till och från jobbet idag också. Väldigt skönt måste jag säga. Känns befriande att inte behöva passa en massa busstider. Efter att mamma hade hämtat mig så åkte vi och handlade på ica och sen åkte vi hem. När vi kom hem så satte jag mig direkt i min säng framför datorn. Tisdagar är min seriedag, kollar alltid på Castle och Hart of Dixie då. De nya avsnitten släpps ju här på morgonen, så jag har alltid något att se framemot när jag kommer hem. Och serierna var ju lika bra som alltid, dom gör mig aldrig besviken :P

Jag har också suttit och kollat igenom en massa bilder jag vill framkalla, har fått ihop en hel del men jag är fortfarande inte färdig. Sen har jag också städat litegrann, fått undan lite kläder. Dock ser det fortfarande ut som ett bombnedslag.

Puss och kram!

Kommentera

Publiceras ej