22/2

0kommentarer

Imorgon ska vi äntligen åka och hämta bilen! Som jag har väntat, om jag vågar så ska jag nog köra runt lite med den också! Var ju ett tag sen jag satt bakom ratten men det ska nog gå bra.

Strax ska jag nog inta sängen, sover så dåligt nuförtiden så jag försöker gå och lägga mig hyfsat tidigt. Tyvärr funkar det inget vidare egentligen då jag den senaste veckan har somnat minst två timmar efter att jag lagt mig ner. Jobbigt som satan men finns inte så mycket jag kan göra åt det.

Då jag inte gör så mycket mer än jobbar nuförtiden har jag inte så mycket roligt att berätta. Skriver ju egentligen mest för min egen del men det är inte särskilt roligt att skriva ungefär samma sak varje dag.. Idag firade vi iallafall att Sara tog körkort igår. Hon fick blommor och ett kort av oss kollegor och sen bjöd barnen henne på en massa kramar och sånger om bilar. En rolig morgon. Resten av dagen gled bara på som vanligt, var inne på förmiddagen eftersom det regnade men efter vilor gick vi ut då barnen höll på att göra oss galna med allt spring. Isigt och svinhalt ute och men ändå ganska skönt då det inte var kallt alls. Klockan 16 slutade jag och åkte direkt hem.

Kommentera

Publiceras ej