THE ONLY DREAMS THAT MATTERS ARE THE ONES YOU HAVE WHEN YOU'RE AWAKE

0kommentarer

I morse när klockan ringde kvart över sju ville jag bara gräva ner mig under täcket igen. Regnet öste ner som aldrig förr och det enda sättet jag kunde ta mig till jobbet på var cykel. Inte precis den morgonen jag hade hoppats på. Men jag tog mig upp, packade ner en massa extrakläder, tog på mig gummistövlarna och cyklade iväg till jobbet. Var lagom blöt när jag kom fram, men som tur är så har man ju torkskåp på jobbet :)
Dagen fortsatte ungefär i samma mönster, regnet öste ner ännu mer och det blåste storm. Vi höll oss självklart inne nästan hela dan. På eftermiddagen så sprack himlen upp och solen kom fram. Det behövdes verkligen, så vi äntligen kunde gå ut med barnen. En heldag inne blir de alldeles stissiga av, så det var skönt att kunna gå ut.

När jag kom hem från jobbet tog jag det bara lugnt ett tag tills mamma kom hem, för då tog jag hennes busskort och åkte ner till centrum. Jag hämtade ut ett paket på posten. Paketet kom från Campadre och innehöll två klockor som jag klickade hem för någon vecka sen. Köpte en grå och en mörkröd/rosa. Jattefina och är riktigt nöjd över mitt köp!

För en stund kom jag ut ur duschen och snart hade jag väl tänkt plocka undan lite i mitt rum och sen ska jag nog gå och lägga mig. Har sovmorgon i morgon men det kan ändå vara skönt att få sova lite extra. Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej