Run every time

0kommentarer

Kom precis ut ur duschen och har nu slagit mig ner i sängen igen. Har suttit där sen jag kom hem, eller i och för sig har jag egentligen legat helt utslagen. Denna dag har nämligen tagit musten ur mig, var trött och krasslig redan i morse och senare på eftermiddagen började jag känna hur det började sticka lite i halsen och nu sitter jag är med halsont.

Skulle åkt och tränat med Alexandra men jag kände att det var bättre och ta det nästa vecka istället. Imorse började jag ju halv tio och direkt när jag kom till jobbet så gick hela regnbågen iväg till skogen. Barnen lekte bland kojor och sen plockade vi med oss lite mossa och svampar. Barnen tyckte att det var jättekul och sprang runt så att man inte hann med men det var mysigt att gå omkring i skogen.

Kom tillbaka till lunch, åt, hade vila och sen gick vi ut igen. De var så mycket energi så att jag orkade inte ha allihop inne, dessutom så var det så fint väder så det var bara extra skönt att vara ute. Måste ju passa på nu också när det fortfarande är ganska varmt. Snart kommer den riktiga hösten. Puss

Kommentera

Publiceras ej