life isn't tied with a bow but it's still a gift...

0kommentarer

Kom hem för ett litet tag sen. Har varit ute och övningskört lite med mamma nu på kvällen. Var riktigt kul och det gick faktiskt väldigt bra :) Ska försöka läsa böckerna lite bättre så jag har bättre koll på det också.

Innan vi åkte ut med bilen så var vi ute och gick med hundarna Tyra och Alva. Deras matte var inte hemma så hon undrade om vi inte kunde ta ut dom på en promenad, och självklart gjorde vi det.

På jobbet gick det bra, var ute hela dan, förutom när vi åt och hade vila. På dagens vila så kollade vi på film, Den lilla sjöjungfrun. Håller på och jobbar med havstema med barnen nu så det passade bra att se den. Alla barnen satt som små änglar och var tysta. Helt otroligt att se!

När jag slutade mötte jag upp Evelina på vägen och så cyklade vi tillsammans till centrum. Gick och kollade i affärerna och hittade ganska mycket kul. Fick själv med mig två blusar, en tröja, leggings och en slokhatt hem. Riktigt nöjd.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är helt slut och i morgon har jag sovmorgon och det behövs. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej