Grym helg!

0kommentarer

Har inte skrivit någonting alls här i helgen. Men det beror på att jag knappt satt min fot här hemma och har jag varit hemma så har jag bytt kläder eller sovit en stund. Den här helgen har nämligen varit totalt fullspäckad och helt grym!

I fredags var vi på militärhögskolan Karlberg, där de hade en maskerad. Var riktigt roligt och mycket sköna människor.
Igår var vi först hemma hos Sandra och åt middag och hade det trevligt. Sen åkte några utav oss vidare till Joel som hade avskedsfest. Även där var det sjukt mycket folk och vi hade skitkul.

Idag har vi haft en myskväll hos Sofia. Det var hon, Michaela, Alexandra och jag, vi satt mest och pratade samtidigt som vi hade på en film i bakgrunden.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, har precis borstat tänderna och ska nu bara hoppa i en annan tröja. I morgon är det upp tidigt igen. Fy att helgerna går så fort. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej