27 september

0kommentarer

Idag är det andra dagen jag har stannat kvar längre och jobbat. Inte alls särskilt roligt. Kom hem runt sju idag och åt middag direkt.

Nu sittet jag bara framför datorn, har kollat på det nyaste avsnittet av Castle och tänkte väl kolla på någon Anna serie snart. Vill egentligen ut och övningsköra men mamma mår inge bra så vi skulle kanske göra det imorgon istället. Antar att jag får läsa boken istället för att köra bil annars.

Igår när jag slutade så gick jag till Shell och hämtade min lönespec. Pratade lite med dom där och sen gick jag ut på en promenad med Ronja. Var roligt att umgås lite med henne då vi inte har setts sen jag slutade. Var ute och gick och pratade i lite mer än en timme. Runt fyra var jag tvungen att gå tillbaka till jobbet eftersom vi var tvungna att göra lite saker till föräldramötet vi ska nästa vecka.

Vi bestämde oss för att vara klara vid sju och då cyklade jag direkt till Frida där, Alexandra, Sofie och Michaela redan var. Satt ute på deras inglasade veranda och pratade och drack smoothies!

Efter halv tio kände vi att det började bli sent och alla åkte hem till sitt. Även fast jag hade en lång dag så var det ändå en ganska rolig en. Blir väl så när man har så underbara vänner att umgås med!

Nu har jag inget mer att skriva. Pusss!

Kommentera

Publiceras ej