15 SEPTEMBER

0kommentarer

Herregud vad veckorna går fort, i morgon är det redan fredag och det ser jag verkligen fram emot. Ska jobba först innan det blir helg men i morgon ska jag med Evelina på Riskettan Del 1 på körskolan mellan 10.45-14.00 så att jag kommer bara att jobba i högst fyra timmar sammanlagt. Vilket såklart är urskönt.

När jag kom till jobbet i morse var det nästan inga barn där, halva våran grupp hade gått iväg till skogen så det var cool lugnt och jätteskönt. Vid elva kom de tillbaks igen med både lite svamp och annat roligt. Var ute nästan hela dan då vi var tvugna att hjälpa fjärilen på eftermiddagen då deras fröknar var inne på möte. Regnade lite småskurar lite hit och dit också under hela dan men det var inget man led ut av. Annars rullade dagen på ganska snabbt och halv fem slutade jag och fick cykla hem.

Har inte gjort något alls hemma, bara tagit en lång dusch och slappat. Nu på kvällen var jag och mamma iväg en sväng och övningskörde lite på en parkering. Skitkul var det och det gick faktiskt ganska bra för att vara första gången. Förhoppningsvis blir det snart ännu mer utav det.

Nu hade jag tänkt gå och sova. GODNATT

Kommentera

Publiceras ej