080911

2kommentarer

Nu på kvällen har jag packat, jag är ännu inte riktigt packat färdig men det hinner jag fortsätta med en stund imorgon. Vi ska nämligen åka upp till Hudik i morgon och hälsa på mormor och gå på marknaden som dom har där varje år.
Var inte där förra året så nu ser jag verkligen framemot att åka dit, speciellt när jag älskar att gå omkring där och kolla i alla roliga stånd. Mys!!

På jobbet hände inget speciellt, förutom att barnen var lite ur "game". Lunchtimmen var ganska kaosartad, mjölk spilldes ut över mitt bord, vi hade en kille som sprang med en kanna mjölk och självklart spillde hann ut den och sen hade vi några som hade spillt ut fullt med ris på golvet och några som ramlade mitt i allt. Man kan ju säga att det var skönt när det var dags för vila. Annars var vi ute nästan hela dan, det är riktigt skönt för då kan alla barn leka fritt och det är nog ganska uppskattat av både vuxna och barn tror jag.

Nu ska jag betala in en avgift till körskolan och sen ska jag gå och lägga mig för jag börjar 8 i morgon. PUSS

2 kommentarer

Ellinor

09 Sep 2011 05:55

haha låter som en trevlig dag ;) och ris, det gillar vi!! :P

saknar alla barnen! och dig såklart!! :) <3

Alexandra

09 Sep 2011 22:28

Ellinor: Ja, absolut den bästa maträtten. Speciellt efteråt, tur att jag bär tofflor varje dag numera ;) Saknar dig också! <3

Kommentera

Publiceras ej