WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL

0kommentarer

Direkt efter att jag skrivit inlägget igår så slockande jag nästan direkt. Var så trött att jag inte orkade hålla ögonen öppna. Sov till åtta i morse så jag sov i ungefär 9 timmar. Och det behövdes verkligen och för en gångsskull var jag faktiskt ganska pigg när jag vaknade imorse.

Det var väl dessutom tur då jag var på jobbet fram till klockan 19 ikväll. Var på jobbet nästan 10 timmar totalt. Annars jobbar jag bara 7. Så det ganska mycket mer än vad jag är van vid.

Anledningen till att vi var tvugna att stanna var att vi hade APT idag. Från 16-19. Annars brukar vi ofta sitta och prata om allt som har med våran arbetsplats att göra men idag så fick vi mest sitta och lyssna på när två utav våra kollegor berättade om sin resa till Italien som de gjorde i somras. Klart mycket bättre även fast jag började få träsmak i rumpan av de små stolarna vi fick sitta på i en och en halvtimme. När de var klara fick vi sitta på våra avdelningar en halvtimme innan fick åkte hem.

Direkt när jag kom i morse bytte jag till varmare kläder och gick med min grupp till skogen. Var där ett tag, kollade på när barnen byggde kojor och hittade en massa små roliga fynd.

Runt halv elva gick vi tillbaka till förskolan och klockan 11 åt vi lunch och sen efter det så flöt resten utav dagen på ganska bra. Hade pegagogforum och då försvann ytterligare en timme på de. De andra negativa med den här dagen förutom att jag slutade sent var att vi har ett barn som har varit lite jobbigt den senaste tiden men som hade börjat bättra sig väldigt mycket den här veckan. Såklart verkade det inte hålla i sig för när vi skulle gå ut efter vilan började han igen, skrek och tjoade och sprang omkring. Det tog 15-20 minuter innan hade fått på sig kläderna och denna händelse tog helt musten ur mig och efter det gick jag mest runt som en zombie kändes det som.

Nu på kvällen har jag pratat med mina tjejer och bestämt en massa saker inför helgen. Vi ska nämligen åka till Uppsala och hälsa på en killkompis som bor där. Så nu är jag svintaggad!! Nu längtar jag bara till lördag :) Och imorgon är det fredag, superskönt!

PUSS OCH GODNATT!

Kommentera

Publiceras ej