believe in yourself and you will fly high

0kommentarer

Så var det måndag igen. Usch vad helgerna går fort, alldeles för fort.

Idag har jag varit och jobbat som vanligt, var sjukt trött och det kändes nästan som om jag skulle somna ibland. Som tur var så slutade jag klockan 14. Direkt efter jobbet åkte jag in till stan. Enda dagen den här veckan jag har tid för det så jag var tvungen. Gick runt och kollade i affärer och var inne på mammas jobb och hälsade på. Jag hittade två par skor som jag fick med mig hem så jag är riktigt nöjd.

Efter att jag kommit hem gick jag ut på en promenad i en timme ungefär. Det var skönt men lite kallt.

Igår låg jag hemma halva dan innan jag åkte hem till Alexandra. Där hade vi filmkväll, vi kollade på Limitless med snyggingen Bradley Cooper och när filmen var slut så satt vi och pratade en stund innan vi åkte hem.

Nu ska jag gå och lägga mig, hade inte tänkt vara lika trött imorgon som jag var idag. Speciellt inte när jag har en väldigt lång dag framför mig. Puss

Kommentera

Publiceras ej