251011

0kommentarer

Jag ska skriva om helgen men när jag kommer hem från jobbet är de det sista jag tänker på att göra. Ska försöka få det klart så snart som möjligt.

Direkt efter jobbet idag åkte jag till centrum för att byta en tröja jag köpte inne på HM igår, gick på två sekunder och jag kom ut med samma tröja fast i rätt storlek.

När jag kom hem från centrum satte jag mig direkt framför datorn för att kolla på det senaste avsnittet av Castle. Och det var lika bra som alltid :)

Annnars har jag inte gjort speciellt mycket nu på kvällen, betalat lite räkningar och sånt där.

På jobbet idag har vi mest varit ute, var faktiskt ganska skönt ute idag. Inte så kallt som det har varit dom senaste veckorna och så har det varit sol och det har varit toppen. Annars gjorde vi inget speciellt, skeletten var i skogen medans vi regnbågar stannade kvar på gården och hjälpte fjärilarna eftersom det hade möte.

Imorgon ska jag jobba över i en halvtimme, inte direkt något jag ser framemot men jag får antar att jag får stå ut lite.

Kommentera

Publiceras ej