You are my very first thought in the morning

0kommentarer

Ikväll har jag varit ute och powerwalkat med Michaela och Alexandra för andra dagen i rad. Har varit jätteskönt, lite kallt i början men tillslut kommer man upp i ett bra tempo och så blir man varm. Då vi inte hinner umgås så mycket på vardagarna är det skönt att ses en stund och ventilera sig med varandra, samtidigt som man får motion. Kan inte bli bättre!

Annars jobbar jag på som vanligt, idag har varit en riktigt jobbig dag. Mycket bråk och gnäll osv. Barn som annars brukar leka med varann har bråkat, så den här dan har inte varit på våran sida. Inte alls roligt och nu är man helt slutkörd. Dock så tittade solen fram runt elva tiden vilket passade bra då vi skulle ha gruppfoto utomhus. Har varit väldigt grått ute på sistone så det var skönt att äntligen få lite sol på sig.

Den här veckan jobbar jag dessutom 8-16.30 varje dag vilket inte gör det lättare. Är van att annars jobba runt sju timmar, så utöver bråk och annat så blir ju kroppen ännu mer påfrestad av att den får jobba längre.

Nu ska jag faktiskt försöka att gå och lägga mig. Har sovit lite halvtokigt dom senaste dagarna och eftersom jag går upp så tidigt behöver jag lite extra sömn. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej