BOWLING MED KOLLEGORNA

0kommentarer

Har precis ätit middag och sitter nu i soffan och kollar på film. Kom hem för lite mer än en timme sen. Har nu på kvällen varit iväg och bowlat med några utav mina tjejkompisar från dagiset. Vi var 6 tjejer och två killar. Skitkul var det och vårat lag var bäst, haha :) Och lät mest gjorde vi också :P Men det gick faktiskt ganska bra, jag vann över oss fyra i mitt lag och kom 2 utav alla 8 tror jag. Det är ju faktiskt helt okej.
Var roligt att umgås utanför jobbet också och prata om sånt som vi vanligtvis inte pratar om på jobbet. Som killar till exempel. I tre dagar nu har vi haft två killar hos oss som jobbat med typ brandalarmet och en utav dom var riktigt snygg men det är inget vi har nämnt till varandra, men idag kom det fram att typ alla hade stått och kollat och tyckt att han hade varit jättesnygg. Det tyckte jag var lite kul! Synd bara att deras sista dag var idag,  försvinner det enda ögongodiset vi hade.

Eftersom sommarlovet börjar komma igång nu så var vi bara 16 barn idag. Väldigt skönt! Och vi var dessutom fyra fröknar så vi gick iväg till IP idag och spelade fotboll. Slutade halv fem och då cyklade jag direkt hem, gick på toa och bytte kläder sen sprang jag ut genom dörren igen, ner till bussen. Mötte Maria och Evelina på Gullmars och sen åkte vi tillsammans till Sickla.

Förresten så slutade Alicia hos oss igår. Först barnet som slutat och det var lite sorgligt. Känner redan nu att det kommer bli svårare och svårare att se alla barnen lämna. Jag har ju faktiskt varit där i snart 4 månader och det är ju en ganska lång tid ändå.


Inte den bästa bilden men här är alla tjejerna!

Kommentera

Publiceras ej