ONSDAG

0kommentarer

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Bytte pass med Nina så jag var tvungen att stänga idag, men som tur är så gick det bra. Förutom lite stress på slutet.

Nu ska jag bara äta en väldigt sen middag och sen ska jag gå och lägga mig. För i morgon ska jag upp runt sex eftersom jag öppnar. Inte så kul, men jag antar att jag får stå ut.

Lite roligare nyheter är att de ringde från dagiset jag har jobbat idag och berättade att jag skulle få jobba kvar hos dom och få en riktig månadslön och jobba 35 timmar istället för 23. Jag är så jäkla lycklig och är verkligen superglad över detta besked. Börjar den 8 augusti så nu kan jag inte göra annat än att längta.

Något som också var lite kul var att en tjej som går på den avdelning jag ska börja på kom in på mitt jobb idag. Alltid kul och eftersom jag träffat henne och föräldrarna innan så berättade jag att jag skulle börja jobba på hennes avdelning och de tyckte dom var jätteroligt.

Nu ska jag avrunda det här och äta! I morgon kommer pappa hit så jag får se ifall jag hinner uppdatera något då! Puss

Kommentera

Publiceras ej