DAN FÖRE HELG

0kommentarer

Ska alldeles strax lägga mig ner i sängen och försöka sova. Först ska jag bara packa ner lite saker inför imorgon. Ska på julmiddag med jobbet och eftersom jag slutar sent kommer jag inte åka hem emellan.

Idag på kvällen har jag, mamma och Benji varit i Länna. Då jag letade efter en vinterjacka och lite varmare skor så åkte vi bestämt mot Länna sport. Gick runt där i en timme och provade skor och jackor. Lyckligtvis hittade jag både och, så nu är ganska många kronor fattigare men som tur är så får man ju lön varje månad nuförtiden ;) Nej, men jag är jättenöjd med mina inköp!

Annars skrev jag på ett nytt kontrakt på jobbet idag. Kommer att bli kvar till sista juni nästa år och efter det vet jag inte vad jag kommer att hitta på. Jag är jätteglad att jag får stanna kvar men ibland orkar jag verkligen inte med barnen. Men man kan ju alltid ha bra dagar. För tillfället är jag fortfarande sjuk också, inne på fjärde veckan nu och det tar ju också på krafterna.

Puss och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej