28 December

0kommentarer

Kom ut från duschen för ett litet tag sen, sitter ni sängen och kollar på tv. Ska snart gå och lägga mig, då jag ska upp och jobba imorgon. Är dock ledig på fredag så det är skönt :)

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Michaela. Hon, Alexandra, Sofie och jag har planerat lite saker till nyår och nu känns det som om det börjar ordna upp sig. Ska inte ha för stora förväntningar men det blir säkert en bra nyårsafton. Kommer ju iallafall spendera den med människor jag tycker om och det är ju viktigast!

Annars så gick det bra på första dagen tillbaka på jobbet. Fick vara på krypsidan då det inte är så mycket barn den här veckan. Vi hade bara sex stycken på våran sida. Väldigt skönt och det funkade bra! Då jag hade myr-barnens vila, hade jag bara två barn och det funkade hur bra som helst och Stina är hur lugn och gullig som helst! Satt ute och läste med henne i soffan efter att Sebastian hade somnat. Eftermiddagen flöt på bra och klockan 16 slutade jag.

Pusssss!

Kommentera

Publiceras ej