What unites us is far stronger than what divides us.

0kommentarer

Idag slutade jag klockan 14 och det behövdes verkligen. Har inte varit ledig särskilt mycket de senaste veckorna så jag uppskattar dagar då jag får sluta lite tidigare.

När jag kom hem idag ringde jag upp min chef på macken och pratade lite med honom. Har ju sagt upp mig därifrån och på söndag är det min sista dag där. Det kommer bli riktigt skönt. Att äntligen kunna göra vad jag vill på helgerna kommer att bli en frihet. Och tro mig det behövs.

Runt sex åkte jag och mamma iväg till Farsta och handlade. Kom därifrån några hundralappar fattigare men det hänger inte jag läpp för. Det jag fick med mig hem var ett par gummistövlar, fleecesockar till gummistövlarna, dagkräm, linnen, en tröja och ID smink. Har velat ha det ganska länge och nu slog jag äntligen till.

När vi kom hem så åt jag middag och satte mig ner framför tvn.

Nu hade jag tänkt packa upp det jag handlat och sen ska jag kolla på att avsnitt av Rizzoli and Isles innan jag går och lägger mig. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej