1 augusti - Ny månad, ny vecka

0kommentarer

I morse blev jag väckt av att Michaela skickade sms till mig. Hon frågade om jag ville hänga med och bada när det var så fint väder. Självklart ville jag det, så jag gjorde mig i ordning och åt lite frukost och sen kom dom och hämtade mig. Åkte iväg och handlade något att äta och plockade upp Kärran. Sen styrde vi bilen ut mot sandholmarna.

Var väldigt mysigt, men tyvärr svek vädret oss när vi hade kommit dit. Var fint och molningt men sedan började det regna så då drog vi oss hemåt till deras lägenhet. Var lite synd då jag inte har badat någonting den här sommaren men hoppas på fint väder resten av veckan så jag kan ta mig ett riktigt dopp.

Var kvar hos Michaela i några timmar och när hon drog in till stan tog jag en promenad hem. Var egentligen meningen att jag skulle följa med men det är inte min dag idag så jag stannade hemma.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon serie och äta lite popcorn. Puss

Kommentera

Publiceras ej