You got me dreaming like a fool

0kommentarer

Snart ska jag gå och lägga mig är helt slut. Kom hem för lite mer än en timme sen, har varit ute och gått med mamma. Var tvungen att lämna in min timrapport så då bestämde vi oss för att gå dit och det tog ungefär en och en halvtimme fram och tillbaka.

Morgonen började inte bra, bussen var försenad till centrum och sen när jag har gått på nästa buss så kör den fel så att den var tvungen att vända. Kom visserligen bara fem minuter försent men ändå.
Direkt när jag kom fram till jobbet så gick vi ut. Jag gick dock in och var med Johan så jag var inte ute så mycket på förmiddagen. Vid halv två gick jag ut igen och då var jag ute tills jag gick hem. Vi åt till och med mellanmål ute med Humlan och sen lekte alla omkring en massa.

Efter jobbet tog jag en promenad hem eftersom det var så varmt ute då. Och när jag kom hem så satte jag mig i soffan, kollade på tv och tog något att äta. Gick ut med hunden en stund och sen när mamma kom hem blev det middag.

En massa promenader blev det visst idag men det är ju skönt! Och samtidigt bra för kroppen :) Puss och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej