so many lonely hearts tonight. guess i'm one of them

0kommentarer

Jobbade igår och när jag kom hem var jag så jäkla slut så jag orkade inte göra något annat än att äta middag och ligga i sängen och se på tv. Därav den dåliga uppen.

Vi håller på att bygger om på jobbet så jag hade mycket att göra igår. Tömde flera kylar, flyttade dom och var sen tvungen att fylla dom igen. Ett ganska tungt jobb måste jag säga, då man inte fattar hur mycket läsk det står i dom där kylarna egentligen. Men bra kommer det att bli.

Idag har jag inte heller gjort så många knop. Dan efter jag har jobbat brukar nästan alltid bli en vilodag. Ta igen sig litegrann. Har mest suttit vid datorn och kollat på lite serier och sånt där.

Imorgon ska jag nog försöka söka lite mer jobb då jag är i stort behov av ett jobb där jag inte jobbar varannan helg. PUSS

Kommentera

Publiceras ej