TGI FRIDAYS ON A SATURDAY

0kommentarer

Igår åkte jag, Michaela och Carina in till Oslo. Kollade i lite affärer och visade Carina runt. Senare åkte vi vidare till Aker Brygge. Varken jag eller Carina hade varit där tidigare så det var kul och åka dit. Aker Brygge var väldigt mysigt och det såg ut som en egen liten stad. Gick längs vattnet och kollade på alla båtar. Då vi åkte in till stan för att ta en fika hamnade vi på Friday's.

Beställde in lite mat och satt där och pratade. För m in del blev det en Friday's club sandwich. Det var med skinka, kalkon och majonnäs tillsammans med pommes. Riktigt gott och fräscht.

Efteråt bestämde jag mig för att åka hem till lägenheten då jag frös och inte orkade följa med längre.

På kvällen så satt vi hemma med chips och choklad och kollade på Solsidan och Här är ditt liv med Kjell Bergqvist.

I morse vaknade vi runt halv tio. Gick upp och åt lite mackor och sen gick jag, Carina och Michaela ut på en promenad här i området för att visa lite hur det såg ut. Halv tolv sa vi hejdå till Carina, då hon och Michaela skulle in till stan och fika innan hon skulle ta bussen hem.

Nu sitter jag och Sofie hemma i lägenheten framför datorerna båda två och Michaela är på jobbet.



Kommentera

Publiceras ej