FREDAGEN DEN 1 OKTOBER

0kommentarer

Igår var jag med Sofie ute på en promenad. Vi gick och fotade litegrann och sen gick vi ner och satte oss vid vattnet och pratade. Oerhört mysigt!

Efter att vi kommit tillbaka så började vi och städa och fixa i ordning i lägenheten eftersom Carina, Michaelas mamma skulle komma på besök. Runt fyra åkte vi in och mötte henne på bussterminalen. Gick och hämtade upp Michaela på hennes jobb och sen gick vi och handlade.

Hemma så började vi laga mat och kvällen till ära blev det Tacos, och gud vad gott det var. Resten av kvällen bestod av godis, chips, Idol, Välkommen åter och Svenska Hollywoodfruar.

Förresten måste jag berätta om en udda grej som hände igår kväll efter vi hade gått och lagt oss. Klockan var väl runt tolv och nästan alla låg och sov. Helt plötsligt hör jag någon stöna i lägenheten ovanför oss. Var lite tveksam om jag hört rätt och då låter det igen. Då har våra grannar sex ovanför. Jätteweird och dessutom något jag aldrig har hört förut från mina grannar eller liknande.
Lagom kul när man försöker sova. Började skrattade och då visade det sig att Sofie också var vaken och så skrattade vi tillsammans åt det. Slutade efter en stund men 10-15 minuter senare började det igen och sen igen. Och då lät det högre, ibland lät det till och med som om det var på balkongen eller hade ett fönster öppet. Som tur är så somnade jag sen och behövde inte höra något mer.

Då det är så lyhört här tyckte vi nästan att det var konstigt att vi inte hört det innan. Har de bara sex en gång i månaden eller, haha!





Kommentera

Publiceras ej