MONDAY

0kommentarer

Idag har jag tagit det lugnt som en riktigt söndag, och ja, jag vet att det är måndag men då jag har jobbat hela helgen har jag inte riktigt fått vara ledig någonting. Och då blir alltid måndagar slappdag för mig.
Jag har haft Eva & Adam maraton då jag har hela serien hemma och har också kollat på NCIS LA.

Det gick bra på jobbet igår, lagom med folk och saker att göra. Stannade kvar ett tag och gjorde Elli sällskap så jag var hemma runt halv åtta. När jag kom hem åt jag middag, tacos. Och sen kollade jag på Will & Grace som de hade maraton på. Då jag sov dåligt i förrgår natt också så var jag hyfsat trött och somnade i soffan och vaknade inte förrän vid åtta i morse. Men jag är glad att jag fick sova en hel natt utan att vakna en enda gång.

Snart ska jag äta middag och efter det ska jag läsa ikapp lite bloggar som jag inte hunnit när jag jobbat. PUSS

Kommentera

Publiceras ej