I BRIST PÅ FANTASI

0kommentarer

Favoritcafé: Chokladkoppen
Favorittidning: Solo & Cosmopolitan
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina leggings med lappar på knäna.
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson eller Sophia Bush!
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Jadu, kanske att concealern är din bästa vän.
Mitt rum kan beskrivas som: Inte färdigt
Mig själv med tre ord: Snäll, glad och blyg.
Jag tränar: I princip aldrig, haha. Borde bli bättre.
Jag ville bli när jag var liten: Vad har jag inte velat bli.. Alltifrån delfinskötare, glasblåsare, kock och mycket mer.
Nu vill jag bli: Jag tror att jag vill jobba med barn, mellan 6-12år.
Humör just nu: Glad, men trött.
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskpinnar, stuvade makaroner, räkor och ärtsoppa.
Hur många kuddar sover du med: Jag har två i sängen men jag sover bara på en.
Morgon- eller nattmänniska: Absolut en nattmänniska.
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Det finns många, The Notebook, The Last Song...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Jag vet inte, det beror väl på vad man är på för humör och andra faktorer.
Är du kittlig: Ja, får panik så fort någon kittlar mig.
Största svaghet: Oj, vad svårt. Jag tror jag har lätt för att tycka om folk för fort och sen så står jag väl inte alltid upp för mig själv och säger var jag tycker och tänker.
Det här är jag bra på: Fixa tekniska saker och kändisar.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Ganska välstädat.
Kaffe, te eller inget? Te såklart.
Har du en besatthet? Nej.

Kommentera

Publiceras ej