I were the dress of a break up, And it won't fit right, Please tell me I'll be fine!

1kommentarer

Kom hem för en liten stund sen. Har varit inne i stan med Michaela en snabbis och sen lämnade jag av henne på tåget till Västerås. Tog lika lång tid för henne att komma fram till Västerås som det tog för mig att komma hem, komiskt va?

Resten av dagen kommer jag nog bara att vara hemma. Har slitit hela veckan så att vara helt ledig är skönt.
Jobbade igår till 22. Kom hem runt kvart i elva, åt middag och sen somnade jag runt halv ett. Helt utslagen, med kläderna på och allt. Jag jobbade även i torsdags.

I veckan har jag jobbat alla dagar utom onsdag. Då var jag i stan med Linda och vi fikade och kollade i affärer. Luspank som jag är fick jag ändå med mig en kofta hem. Jag har världens bästa och generöstaste mamma.

Tänkte skriva lite om förra helgen nu när jag ändå sitter här.

Förra fredagen var jag på jobbintervju klockan två. Det gick bra och efteråt och jag till centrum. Kollade lite i affärer och sen mötte jag Sandra och vi satte oss på Espresso House och fikade och pratade. Sen shoppade vi också bort några timmar. Kom hem runt sju. Åt middag och sen så pratade jag med Sofie och jag bestämde mig för att följa med henne ut. Vid tio åkte vi in och satte oss på Balthazar. Var där tills det stängde, sen åkte vi vidare med tre utav hennes killkompisar. Vi hamnade på grodan en stund, men dom flesta av oss var trötta så vi åkte hem istället. Fick skjuts ända hem, vilket var suveränt. Var hemma runt halv fem.

På lördagen åkte jag hem till Sandra på kvällen för att det var tänkt att vi skulle ha en filmkväll men planerna ändrades snabbt. Istället gjorde vi i ordning oss snabbt, mötte Felicia och tog bussen in till stan. Åkte till Medis där Michaela och Sofie redan var. Satt med Bella och drack och pratade en massa. Lite senare så joinade Sofie W oss också. Vi åkte hem runt tolv efter en mysig kväll.

Vaknade runt 06 på söndagmorgonen. Gick upp, åt frukost och kollade på tv. Vid elva ringde Michaela. Vi bestämde oss för att åka in till stan. Mötte Sofie på bussen in. Satte oss först på ett café och åt lite lunch och senare gick vi vidare till chokladkoppen och fikade. Åkte hem vid fyra. Resten av dagen var jag bara hemma, mådde inte superbra så jag låg och vilade hela kvällen.

Bilder kommer, men jag får det inte att funka på den här datorn. Puss och kram!

1 kommentarer

Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

01 May 2010 23:40

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

Kommentera

Publiceras ej