SATURDAY

0kommentarer

Vaknade för en liten stund sen.

Igår åkte jag ner till Michaela vid 18. Bestämde oss för att ha en myskväll då hennes mamma inte skulle vara hemma. Vi gick ner och köpte lite mat och godis och sen kollade vi på tv. Lite senare droppade Sofie in. Kollade på American Pie The Wedding och Talang. Runt halv ett fick jag skjuts hem av Sofie.

Första utgången mitt i veckan i onsdags så jag tänkte berätta lite om den nu. Vid 18 åkte jag och Michaela in till Snaps. Där mötte vi Bella, Liz, Sebastian och Teresia som redan suttit där ett tag. På snaps satt vi någon timma och drack litegrann. Efter Snaps gick vi vidare till Malmen. Där satt vi resten av kvällen. Många som kom förbi och joinade oss. Bland annat som kom Sofie, Linda och Malin med vän. Klockan två när Malmen stängde gick vi vidare hem till Denny. Där var det efterfest till klockan fem ungefär. Trevligt trevligt :) Runt fem tog vi en taxi hem och jag var hemma runt 06.

Torsdagen spenderade jag bara hemma framför datorn, finns inte så mycket mer att berätta.

Nu ska jag fortsätta på The Big Bang Theory, puss.

Kommentera

Publiceras ej