SNÖ SNÖ SNÖ

0kommentarer

Tjejerna åkte hem för ett tag sen. Vi har haft en filmkväll hemma hos mig idag, köpte med oss mat och sen åkte vi hit. Vi såg på Blåsningen och på Paranormal Activity, undrar hur bra man sover inatt efter att man har sett den. Tidigare idag var vi i Nybodahallen och kollade på Sandra när hon spelade handbollsmatch.

Igår landade jag i Sverige 21.50. Tog Arlanda express till centralen. Mötte upp mamma där, sminkade mig och sen mötte jag tjejerna på Medis. Var där en stund och sen gick vi vidare till Soft. Var där till halv tre ungefär. Jag och Sofie gick före alla andra för att vi skulle hinna med bussen men eftersom det var/är snökaos så stod tunnelbanan still i minst en kvart och vi missade den självklart.
När tunnelbanan hade backat tillbaka på perrongen, bytte vi tåg och gick till donken. Köpte med oss mat och gick sen och vänta på nästa buss. Var hemma runt halv fem ungefär. 

Kvällen var helt okej och det var roligt att träffa allihop igen. Det var ju trots allt ett litet tag sen.

Nu ska jag faktiskt städa undan lite i mitt rum och sen ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej