Here we go again

0kommentarer

Sitter inne i mitt rum och lyssnar på musik. Håller på och packar lite grann. Jag ska ju åka hem imorgon och då är det skönt att ha det mesta gjort så att man inte behöver stressa imorgon.

Annars idag har jag och pappa varit på stan. Jag fick ett par glasögon, ska sätta i riktigt glas när jag kommer hem till Sverige. Sen satte vi oss och åt hamburgare till lunch. Gick och satte oss på baren en stund men sen gick jag hem själv och satte mig vid datorn. Folket kom hem för en stund sen och nu ska dom börja med middagen. Ikväll blir det struts med potatisgratäng. Aldrig ätit struts förut men det ska tydligen vara som oxfilé, och vem gillar inte oxfilé!?

Igår var vi hemma hela dagen, jag låg mest i sängen och kollade på serier. Jag hade ingen ork för något alls.

Nu ska jag fortsätta packa och sen ska jag hjälpa till lite med maten, ciao.

Kommentera

Publiceras ej