HALLÅ LÖRDAG

0kommentarer

Dags att åka hem idag. Har inte alls gjort mycket idag, kollat på tv och vi håller på och fixar min dator. Så jag kanske ska kunna använda den som vanligt igen.

Runt halv sex ska vi åka till flygplatsen och flyget går 19,50. Är hemma i Sverige runt tio då. Kanske ska följa med tjejerna ut senare, får se senare om jag hinner och om jag orkar.

Igår hade vi en väldigt mysig middag här hemma. Vi åt struts med potatisgratäng. Det var riktigt gott. Såg på tv och pratade samtidigt. Lite senare kom det en kompis till pappa hit och jag fick någon cocosdrink och sen drack jag ett glas champagne.
Runt fyra började jag städa undan lite efter de vuxna och sen gick jag och la mig och somnade nästan direkt.

Här är två bilder från saluhallen i Frankfurt som jag inte visat förut.

Både komage, grisfötter och kotunga. Något jag aldrig själv skulle stoppa i munnen.

Kommentera

Publiceras ej