SATURDAY NIGHT

0kommentarer

Idag har det bakats lussebullar i vårt hus, eller mamma har väl gjort det mesta av bakandet. Jag har mest ätit utav av lussebullarna. Annars så har dagen inte alls haft så mycket att erbjuda, ungefär som vanligt typ. Känns som om man har kommit in i någon slags vinter svacka och man inte orkar ta sig ur den. Inte ofta jag gör någonting utan för husets dörrar längre.

Något typiskt som hände mig igår. Jag satt och spelade tv spel med min bror när det knackade på ytterdörren. Självklart var jag tvungen att gå ner och öppna men då jag hade så bråttom tillbaka till spelet så sprang jag, när jag hade öppnat och skulle springa upp för trappan ramlar jag självklart och slår i armen mellan två trappsteg. Klantigast borde vara mitt mellannamn.
Så idag har jag ett inte så fint blåmärke nästan vid armvecket som gör ganska ont. Tur är väl det att man nästan alltid går omkring med långärmat nuförtiden så att man inte visar det.

Nu hade jag väl tänkt städa undan lite saker i mitt rum och efter det sätter jag nog på en film. PUSS

Kommentera

Publiceras ej