JUST ANOTHER DAY

1kommentarer

Kom precis ut ur duschen och har satt mig i sängen redo för att kolla på det nya avsnittet av Castle som kom i morse.

Idag har jag varit och jobbat. Från 8-17. Gick upp kvart i sju, ganska jobbigt då jag inte kommer ihåg sist jag gick upp såhär tidigt. Iallafall så hade jag inte sovit en blund på hela natten när jag gick upp, låg och vred mig i timmar och det gick bara inte att somna, så ni kan ju förstå att jag är väldigt trött just nu. Jag vet någon som kommer att soova riktigt gott inatt åtminstonde. Jag lyckades iallafall hålla mig hyfsat pigg även om det kändes som om ögonen gick i kors och jag inte alls hängde med vad på vad jag sa eller gjorde ibland. Tur att man har bra kollegor som alltid är roliga att jobba med! Hjälper ju lite när man inte riktigt vet vad man håller på med :P

Efter jobbet köpte jag med mig lite godis hem som en liten present till mig själv. Tror dock inte jag kommer hinna äta så mycket då det känns som om jag skulle kunna somna sittandes när som helst.

Ville mest bara göra en liten update, nu ska jag kolla på Castle. PUSS

1 kommentarer

Millah

07 Dec 2010 22:06

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera

Publiceras ej