Blue eyes, bluer than the blue sky

0kommentarer

Precis när jag skulle låsa sista låset på dörren så ser jag min buss åka förbi. Snacka om otur. Så därför fick jag gå till Trollbäckens centrum, vänta på bussen där som skulle ta mig till Norra sköndal och när jag hade kommit fram dit var jag tvungen att vänta 20 minuter på min buss. Kom hem efter halv tolv någon gång. Blev en väldigt sen middag och sen låg jag och kollade på tv tills jag somnade.

Idag har jag inte gjort så jättemycket, suttit vid datorn, pratat med pappa i telefon och sen har jag varit ute på en promenad med hunden. Mamma har varit på julfest med sitt jobb så idag har vi själva fått stå för middagen, det gick bra då alla har gjort sitt eget, lätt att det blir kaos här annars.

Imorgon hade jag tänkt åka in till stan då jag hade tänkt kolla efter något att ha på mig på julfesten på fredag. Min garderob är ganska tråkigt för tillfället så jag inskaffar jag gärna något nytt. Ciao

Kommentera

Publiceras ej