3 ADVENT

0kommentarer

Inatt fick jag äntligen sova ut litegrann så när jag vaknade i morse var jag faktiskt ganska pigg. Kunde också sova längre då jag fick skjuts till jobbet.
Idag kändes det riktigt bra att jobba, lagom mycket att göra och trevliga kunder. Känner att jag börjar komma in i det bättre och bättre hela tiden. Hoppas att det håller i sig.

Efter jobbet var det tänkt att jag kanske skulle åka in till stan och träffa min faster som var på besök här i Stockholm, men jag fick aldrig tag i henne så istället satt jag kvar på jobbet en stund och knappra på lite godis innan jag tog bussen hem.

Kom hem runt halv åtta någon gång och då åt jag middag. Efter det har jag kolla på film och nu sitter jag här.

Snart kommer jag nog att gå lägga mig i sängen framför en film. Är helt slut i hela kroppen efter att ha stått upp hela dan, fötterna, benen och ryggen värker så att jag känner mig stel som en gammal tant. Tar minuter att gå upp från soffan och upp för trappan som annars tar några sekunder. Puss och godnatt.

Kommentera

Publiceras ej