THE VOICE OCH CAFÈ OPERA

1kommentarer

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Jobbade från 9.30-18. Har varit en hyfsat lugn dag men är helt slut ändå då jag bara har sovit ungefär tre timmar inatt. Men med roligt sällskap och mjukglass har jag lyckats hålla mig vaken hela dan. Kollegor är väldigt bra att ha ibland (och roliga kunder med för den delen).

Igår efter jobbet åkte jag hem direkt och åt middag och bytte kläder osv. Fick skjuts in till Gullmars av mamma och sen mötte jag Sofie och Frida i Kungsan. Igår hade nämligen The Voice konsert där och eftersom Michaela jobbade backstage så ville vi vara där och kolla. När konserten var slut så väntade vi på Michaela och sen gick vi till Café Opera där The Voice hade sin efterfest. Var där till stängning och det säger väl allt om kvällen tycker jag. Hade riktigt kul, bra musik och roligt att träffa lite nya människor. Att jag var nykter gjorde kvällen nog bara roligare. Då det är kul att se hur andra beter sig när det har fått i sig ett par glas. Bara en massa goda skratt dock!

Efter cafét promenerade vi från kungsan till Slussen. Köpte cheeseburgare och missade nattbussen hem med 2 minuter. Lagom kul när allt man vill är att komma hem. Iallafall, satt där och väntade i en halvtimme och kom sen hem runt halv sex.

1 kommentarer

Michelle

19 Aug 2010 18:28

Hej! Jag har röstat på din sko hos nelly.com :) Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

Kommentera

Publiceras ej