TGIF

0kommentarer

Usch vilken grå fredag. Det regnar och blåser som bara den utanför. Kan ju säga att det inte direkt lockar att gå utanför dörren idag. Allra helst skulle man bara vilja stanna i sängen och plöja igenom en massa filmer och serier.
 
Dock är jag är för rastlös för sitta hemma hela dan så jag hoppas på att kvällen bjuder på något roligt.
 
Skulle egentligen behöva plugga lite också men jag kan ju säga att det inte gå så bra för tillfället. Jag har nog aldrig känt mig dummare än vad jag gör just nu. Ska försöka ta tag i det i helgen istället när jag har någon som jag kan bolla lite med.
 
Igår var vi ett gäng inne i stan och åt och var på bio. Var först på Wayne's coffee en stund och fikade, sen gick vi vidare till Taco bar och åt middag. Eftersom vi redan hade hämtat ut biljetterna så gick vi omkring på stan ett tag innan bion bara för att slå ihjäl lite tid. Vi såg på Magic Mike. Den var väl sådär, men killarna tyckte nog att den var ännu sämre än vad vi tjejer tyckte och det beror bara på att vi satt och njöt eftersom filmen till stor del handlade om killar som strippade. Och det var inte vilka killar som helst, bl.a Channing Tatum och jag kan ju meddela att jag numera har en riktigt stor crush på honom. Större än vad jag hade innan.
 
Så ett tips till dom som vill gå och se den, ta inte med er era killkompisar, haha.
 

Kommentera

Publiceras ej