200912

1kommentarer

Idag har jag varit i Farsta med Sofie. Vi skulle hitta en födelsedags present till en kompis som fyller år imorgon. Mission completed! Vi hittade något riktigt fint så jag hoppas att hon blir nöjd. När vi ändå var där strosade vi runt i lite andra butiker också och jag köpte mig en ny rouge och en ny ögonskugga från Make up store. Väldigt nöjd.
 
Gårdagen spenderade jag tro det eller ej också i Farsta centrum. Jag var där själv och shoppade lite som jag behövde. I påsarna jag fick med mig hem igår låg det ett par svarta jeans, vantar, halsduk och en kjol. Passande nu inför hösten.
 
Igår på kvällen var jag med Alexandra och Sofie och mös lite. Alltid roligt att hitta på något litet på vardagen och få en liten dos av vänner då man mest annars bara ses på helgerna.
 
Och nu ikväll har jag legat och tagit det lugnt i soffan och så har jag pluggat. Blivit klar med en utav uppgifterna men än är det kvar att göra. Men det får jag fortsätta med imorgon.
 
 

1 kommentarer

Fatma

22 Sep 2012 12:45

fina färger!

Svar: Ja visst är dom härliga :)
byamn.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej