BIO!

0kommentarer

I tisdags var jag och tjejerna i stan och kollade på Twilight - Breaking Dawn part 2. Jag tyckte att filmen var grym, vanligtvis brukar jag tycka att Bella är mjäkig och tråkig men i den här filmen 'växte' hon verkligen. Filmen var ungefär två timmar lång och under den tiden hann jag både med att skratta och sitta med andan i halsen, ena sekunden satt jag med tårar i ögonen men det byttes snabbt ut till att jag nästan satt och skrek "yes" rakt ut! Var helt skakig när jag kom ut ifrån bion, inte så konstigt med tanke på den emotionella bergdalbanan jag tydligen åkte med på.
Det märktes att de var flera som kände lite som jag då nästan hela salongen började applådera ett flertal gånger och det händer inte ofta när man är på bio. Även när filmen var slut började många applådera. Här kan man tala om härlig stämning.

Ja som sagt så tycker jag att den sista filmen var riktigt bra och det var ett bra avslut på hela Twilight serien.
 

Kommentera

Publiceras ej