GRYM VALBORG

0kommentarer

Kom hem för ungefär en timme sen. Dock var vi hemma i Stockholm redan runt 18 tiden men jag var och grillade lite med tjejerna i solen en stund innan det blev dags att dra sig hemåt!

Har haft två superbra dagar i Uppsala!! Ville verkligen inte åka hem därifrån. Vi har hunnit med ganska mycket på två dagar. Hängt med riktigt sköna och roliga människor, dansat till en massa bra musik, haft party i studentlägenheterna, hängt i parker, grillat korv, varit på hemmafest och mycket mer.

Strax hade jag tänkt hoppa i säng eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon så jag får berätta lite mer när jag har hunnit landa lite och när jag har ordnat fram lite bilder! PUSS

Packningen vi hade med oss igår morse när vi skulle ta tåget till Uppsala :)

Kommentera

Publiceras ej