HELGEN

0kommentarer

Bloggen har gått lite segt den här veckan, om jag ska vara ärlig har jag inte ens satt på min bärbara dator en enda gång. Varit rätt mycket på jobbet och sen har jag övningskört en hel del.

Har iallafall haft en riktigt bra helg. I fredags hade vi tjejer myskväll hemma hos Sofie. Badade lite bubbel, drack lite gott och kvällen avrundades i soffan framför film och spelet draw something. Lite komiskt hur vi umgås nuförtiden, nästan alla sitter med näsan i telefonen, haha. Kom hem runt halv ett någon gång.

Igår var jag, Michaela och Alexandra i stan på dan. Gick i lite butiker och sen satte vi oss och fikade. Efter vi varit i stan drog vi hem till Michaela. På kvällen var vi hemma hos Sofie, vi förade där innan vi drog in till stan. Jag, Michaela och Sofie hade bestämt oss för att gå ut så vi åkte in till Collage. Hade en väldigt bra kväll med mycket dans och bra musik. Rätt roliga människor också. Kom hem runt 5, helt kall och frusen efter en lång bussresa hem. Sen hade det dessutom börjat regna under tiden så det var lite ruggigt ute. Jag och la mig nästan direkt och slocknade nog ganska fort.

Idag har jag varit med Michaela, Alexandra och Sofie. Vi fikade i centan och sen gick vi i några affärer. Själv fick jag med mig två par jeans hem för ovanlighetens skull. När vi varit i centan så hämtade Fredde upp oss och vi åkte till Lilla Italien och åt.

Efter det hade klockan redan hunnit bli fem så vi bestämde oss för att åka hem på varsitt håll. Hemma har jag hunnit städa mitt rum och städat i mina garderober. Jag har varit iväg och övningskört lite med mamma också. Fullspäckad dag och det känns som om jag har fått mycket gjort och det uppskattas när helgen springer förbi så fort.

Nu måste jag nog börja göra mig i ordning för sängen. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej