WEDNESDAY

0kommentarer

Igår fick jag äntligen tummen ur och gick iväg till C3L, då jag inte är så förtjust i att göra saker ensam har det tagit lite tid för mig att komma dit. Iallafall, när jag väl kommit dit så visade det sig att han jag ville prata med var på möte så jag var tvungen att ta det en annan gång. Så jäkla typsikt. Men jag mailade honom efter att jag kommit hem och nu har jag fått en tid och jag ska dit på tisdag igen. Kanske jag äntligen kommer igång med livet igen efter en att ha varit helt ledig i några månader. Och det ser jag faktiskt framemot! Att ha något att göra och sträva efter. Är dock lite rädd för att sätta mig i skolan och plugga igen, var några år sen sist. Förhoppnigsvis kommer man in i det fort och att det löper på bra.
 
Annars har händer det inte så mycket här på vardagarna numera eftersom jag inte jobbar. Har kommit iväg till gymmet några gånger och ska väl försöka göra det till en rutin i vardagen också.
Det är på helgerna som det mesta händer, på lördag ska jag till frisören klockan 09, runt 15 ska jag på bröllop och senare på kvällen ska jag försöka komma iväg på en inflyttningsfest. Fullspäckat! Ska bli roligt men jag önskade ändå att det kunde hända lite mer på veckodagarna också.
 

Kommentera

Publiceras ej