2 Augusti - En dag att minnas!

0kommentarer

Idag har jag tagit körkort!! :D Jag tror att jag kan vara världens lyckligaste, men det är knappt att jag ens har fattat det ännu.
 
Hade uppkörning klockan 13 i Sollentuna. Åkte dit med mamma och vi satt och väntade en stund innan en kvinna kom och ropade upp mitt namn. Vi presenterade oss för varandra och pratade lite snabbt innan vi gick ner till bilen. Jag fick justera lite saker inuti bilen innan vi gav oss ut på vägarna. Körde omkring i en halvtimme ungefär innan vi svängde in på deras parkering igen. Då sitter vi där och väntar på min dom och hon säger att hon tänker godkänna mig. Jag trodde nästan inte mina öron och jag skuttade bokstavligt talat därifrån för att jag var så glad! Allt slit har verkligen varit värt det för nu har jag den där lappen i handen och nästa vecka ska jag hämta ut mitt alldeles egna körkort.
 

Kommentera

Publiceras ej