LONG DAY

0kommentarer

Idag stängde jag ensam för första gången! Det gick väldigt bra, var lite nervös för hur det skulle vara men jag klarade mig. Stängde igår också men då var jag med Evelina, var tvungen att stänga med någon innan jag fick stänga själv. Så i två dagar har jag jobbat 8-17.30. Inte helt roligt kanske men övertiden är ju bra. Har och ska dessutom börja 8 hela den här veckan så det ger mig också lite extra pengar. Det negativa är väl bara att jag får väldigt långa dagar och när jag kommer hem är jag helt slut! Idag satte jag min fot innanför dörren här hemma halv sju och det var länge sen jag gjorde det efter en vanlig arbetsdag.
Snart hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig, har vaknat flera gånger under dom senaste nätterna så det skulle vara skönt att få sova mig igenom en hel natt utan avbrott. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej