Unbreakable

0kommentarer

Kom hem för en timme sen ungefär. Har varit ute och gått med Michaela och sen var vi hemma hos hennes pappa en stund innan vi åkte till hennes mamma och hämtade lite saker.

I morse när jag vaknade var jag riktigt trött. Vaknade flera gånger i natt och det var inte alls kul. Vaknade runt tjugo i sex av att jag drömde en jättekonstigt dröm och allt jag kunde tänka på var då att jag hoppades att jag skulle få sova lite till. Som tur var kunde jag vända mig och sova i två timmar till men det gjorde ju inte direkt mig piggare. Tvärtom faktiskt. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig är ändå lika trött. Gick och la mig 22 igår och var ändå jättetrött när jag vaknade.

När jag kom hem från jobbet så satte jag mig i sängen och kollade på första avsnittet på 4 säsongen av Castle som började igår i Usa. Har väntat på det hela sommaren och jag kunde inte ha varit nöjdare. En perfekt start på en utav mina favoritserier. Sen började jag även kolla på första avsnittet på Hawaii Five-0 för säsongen som också var skitbra men det har jag inte hunnit se klart än så det får jag göra imorgon.

Nu ska jag lägga mig med min varma vetekudde i sängen och kolla på någon serie innan jag somnar. GODNATT

Kommentera

Publiceras ej